ماموریت

"نستله ...شرکت پیشروی تغذیه، سلامت و بهداشت در جهان است. ماموریت "غذای خوب، زندگی خوب"ما ارائه خوشمزه‌ترین و مغذی‌ترین گزینه‌ها در طیف گسترده مواد غذایی و آشامیدنی و زمان‌های خوردن و نوشیدن از صبح تا شب به مصرف‌کنندگان است."

ماموریت نستله 1.5 امتیاز از 4.5 امتیاز به دست آورده‌است که در مقایسه با ماموریت‌ شرکت‌های دیگر نمره بسیار کمی ‌است. این بیانیه شامل محصولات و خدمات، بازارها و مفاهیم خودپنداره است اما شش مولفه ضروری دیگر را ندارد. 

چشم انداز

"تبدیل شدن به یک شرکت تغذیه، بهداشت و سلامتی پیشرو و رقابتی که با عمل به عنوان یک عضو برتر جامعه شرکت‌های بزرگ، کارفرمای برتر و عرضه‌کننده برتری که محصولات برتر را می‌فروشد، بهبود ارزش را برای سهام‌داران به ارمغان می‌آورد."

چشم‌انداز و ارزش‌های نستله نسبت به ماموریت اصلی بیشتر به سهام‌داران می‌پردازد و باید با آن ترکیب شود تا اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کار فراهم کند. علاوه بر این، بیانیه چشم‌انداز و ارزش‌ها شامل مولفه‌های نگرانی بقا، تصویر عمومی ‌و کارکنان است که در بیانیه رسمی ‌وجود ندارد. بیانیه ترکیبی دلیل نستله برای حضور در این کسب و کار را بهتر به سهام‌داران آن ابلاغ می‌کند.

(رسمی) مردم درک می‌کنند که غذا منبع تغذیه و رضایت و نیز لذت، سلامتی، شادی و آرامش ذهن است. آنان از این آگاهی فزاینده برخوردارند که انتخاب مواد غذایی و آشامیدنیشان می‌تواند بر کیفیت زندگی آن‌ها و دیگران تاثیر بگذارد.

از زمان راه‌اندازی شرکت نوآوری از مفاهیم اصلی آن بوده است. ما از زمانی که ‌هانری نستله  اFARINE Lactée را برای کاهش مرگ و میر نوزادان اختراع کرد وظیفه خود را تقویت زندگی مردم ساخته‌ایم.

ما همه روزه می‌کوشیم محصولاتمان را به گزینه‌‌های خوش‌مزه‌‌تر و سالم‌تری تبدیل کنیم که به مصرف‌کنندگان کمک می‌کنند از خود و خانواده‌هایشان مراقبت کنند. این کار بدون قابلیت بی‌همتای R&D ، علم تغذیه و اشتیاق ما برای کیفیت در همه کارهایمان امکان‌پذیر نیست.

ما با  34 بخش R & D (3 مرکز علوم و تحقیقات و 31 مرکز فناوری محصول و مراکز R&D  در سراسر جهان) و بیش از 5000 فرد مشغول در R & D بزرگترین شبکه R & D را بین تمام شرکت‌های مواد غذایی در جهان داریم.

در پس هر یک از محصولات نستله تیمی ‌از دانشمندان، مهندسان، متخصصان تغذیه، طراحان، متخصصان نظارت و نمایندگان مراقبت از مصرف‌کننده قرار دارند که خود را وقف کسب اعتماد مصرف‌کنندگان با محصولات سالم دارای بالاترین کیفیت کرده‌اند. در نستله، ایمنی و کیفیت قابل مذاکره نیست.

ما از نظر راحتی، سلامت یا لذت قادر و متعهد به ایجاد محصولات، سیستم‌ها و خدمات قابل اعتمادی هستیم که به بهبود کیفیت زندگی مصرف‌کنندگان کمک می‌کند.